Panel Badawczy
Panel badawczy badanie-opinii.pl
NaszÄ misjÄ jest wspieranie procesu podejmowania decyzji w oparciu o dane.
- Posiadamy jeden z najwiÄkszych paneli respondenckich online w Polsce. Gromadzimy szereg danych socjodemograficznych oraz okoĆomedycznych respondentów. Jako jedyni gromadzimy szereg danych zdrowotnych . Dlatego teĆŒ dotarcie z naszÄ pomocÄ do okreĆlonych grup konsumentów i pacjentów jest efektywne pod wzglÄdem czasu i kosztów.
- Nasi partnerzy strategiczni umoĆŒliwiajÄ nam oferowanie szybkich i skutecznych rozwiÄ zaĆ w zakresie zbierania danych online w wiÄkszoĆci krajów Europy.
- Pomagamy wiÄkszym firmom budowaÄ wĆasny panel badawczy online udostÄpniajÄ c oprogramowanie w modelu licencji lub franczyzy. Dla tych, którzy prowadzÄ regularnÄ dziaĆalnoĆÄ badawczÄ , skutkuje to wysokim poziomem redukcji kosztów.
Zapewniamy PaĆstwu pomoc, wykorzystujÄ c zarówno tradycyjne, jak i innowacyjne narzÄdzia badawcze i analityczne oraz metodologie.
Nasza firma posiada ponad 10-letnie doĆwiadczenie w badaniach i doradztwie, utrzymujÄ c dĆugoletnie partnerstwo zarówno z klientami krajowymi, jak i zagranicznymi. ZdobyliĆmy teoretyczne i praktyczne doĆwiadczenie zawodowe w ponad 1000 udanych projektów. Skuteczne i zorientowane na klienta nastawienie to kluczowe cechy naszej pracy.
Nasz zespóĆ posiada szerokÄ wiedzÄ fachowÄ . DoĆwiadczenie techniczne zapewniajÄ programiĆci, a analizÄ przygotowujÄ specjaliĆci z dziedziny marketingu, ekonomii, socjologii i matematyki. Naszym celem jest dostarczanie szybkich i efektywnych odpowiedzi na pytania marketingowe i badawcze naszych Klientów, z uwzglÄdnieniem indywidualnych rozwiÄ zaĆ i nastawienia biznesowego.
Dla nas waĆŒne jest, aby nasi Klienci zbudowali plan dziaĆania, który moĆŒe byÄ z powodzeniem wdroĆŒony do ich procesów biznesowych w oparciu o nasze ustalenia. Zgodnie z naszymi celami projektujemy metodyki badawcze i tworzymy bazÄ wiedzy, która pomaga naszym klientom budowaÄ ich plany dziaĆania.
NarzÄdzia analityczne/Analizy statystyczne
CzÄsto nawet nie zauwaĆŒamy, ĆŒe odpowiedĆș juĆŒ leĆŒy w naszych rÄkach. Albo przynajmniej mamy ogromnÄ iloĆÄ danych, dziÄki którym moĆŒemy dotrzeÄ do rozwiÄ zania. NiezaleĆŒnie od tego, czy mówimy o naszym systemie fakturowania, systemie CRM, systemie sprzedaĆŒy czy sklepie internetowym, gromadzimy ogromnÄ iloĆÄ danych o naszych klientach i kupcach. DziÄki strukturyzowaniu i przetwarzaniu tych danych zbliĆŒamy siÄ do odpowiedzi na problem zwiÄ zany z biznesem, nawet bez przeprowadzania kosztownych badaĆ.
- DziÄki naszemu nowoczesnemu oprogramowaniu do analizy danych jesteĆmy w stanie analizowaÄ dane wewnÄtrzne dostarczane przez naszych klientów, a nawet poĆÄ czyÄ te informacje z danymi badawczymi.
- Budujemy automatycznie aktualizowane, standardowe raporty i pulpity, aby dane byĆy wykorzystywane regularnie i efektywnie.
- UĆŒywamy zaawansowanych modeli analitycznych do badania przypadkowych relacji i spostrzeĆŒeĆ ukrytych w danych. (Segmentacja, modelowanie predykcyjne, analiza tekstu)
Sprawozdania na ĆŒÄ danie
DostÄpne sÄ raporty oparte na naszych okresowych badaniach. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegóĆowych informacji o produktach i cenach.
- Raport z zakupów w sklepie internetowym
- Sprawozdanie FMCG dotyczÄ ce sklepów internetowych
- Raport SmartPhone
- Sprawozdanie w formie tabelarycznej
- Raport dotyczÄ cy elektroniki sklepowej
- Email Raport uĆŒytkownika
- Raport uĆŒytkownika FreeMail
- Raport eDM
- Raport SocialMedia
- Sprawozdanie na temat metod pĆatnoĆci detalicznych
- Sprawozdanie z badania pracy
NarzÄdzia badawcze
Badania desk research
- Istnieje wiele dostÄpnych ĆșródeĆ informacji. Jest kilka pól, które zostaĆy juĆŒ zbadane, sÄ juĆŒ dostÄpne dane. W tym przypadku powinniĆmy rozpoczÄ Ä zbieranie danych od uporzÄ dkowania dostÄpnych informacji.
- Przygotowanie wĆasnych badaĆ: przed rozpoczÄciem wĆasnych badaĆ naleĆŒy w pierwszej kolejnoĆci dokonaÄ przeglÄ du poprzednich badaĆ na ten temat. ChociaĆŒ wymaga to wiÄcej energii, moĆŒe równieĆŒ pomóc zaoszczÄdziÄ znaczne koszty, jeĆli nie przeprowadzimy niepotrzebnych badaĆ.
- DziÄki naszej bazie danych dysponujemy wĆasnymi danymi badawczymi w kilku tematach, które mogÄ byÄ wykorzystane do analizy dostosowanej do potrzeb naszych klientów.
Gromadzenie danych
Aby odpowiedzieÄ na PaĆstwa problemy biznesowe, zapewniamy peĆnÄ usĆugÄ zbierania danych online lub za pomocÄ tradycyjnych metodyk jakoĆciowych i iloĆciowych.
Badania online
- Badania iloĆciowe wykonujemy przy uĆŒyciu naszego innowacyjnego oprogramowania ankietowego i wysyĆamy zaproszenia do czĆonków naszego panelu lub czĆonków panelu klienta.
- Zapraszamy do zapoznania siÄ z naszym wzorem kwestionariusza.
Badania tradycyjne (offline) i jakoĆciowe
- Aby w peĆni zaspokoiÄ potrzeby badawcze naszych partnerów, oprócz gromadzenia danych online, prowadzimy równieĆŒ badania z wykorzystaniem tradycyjnych metodyk. Szeroki wachlarz moĆŒliwoĆci:
o Wywiady osobiste
o Wywiady telefoniczne
o Tajemnicze zakupy
o Grupy fokusowe
o Wywiady pogĆÄbione
- StosujÄ c techniki jakoĆciowe otrzymujemy odpowiedzi na prawdziwe pytania. Prawdziwe motywacje zostanÄ ujawnione za zwiÄ zkami przyczynowymi w danych iloĆciowych.
Innowacyjne metodologie badawcze
- Z naszych doĆwiadczeĆ wynika, ĆŒe respondenci czÄsto wybierajÄ róĆŒne odpowiedzi na to, co naprawdÄ myĆlÄ . Dlatego w razie potrzeby stosujemy techniki jakoĆciowe.
o Wywiad na gĆos z respondentem
o Etnografie
o WspóĆtworzenie
o Dzienniki
konsumencki panel badawczy (szybka i sprawna realizacja badaĆ ankietowych).
zobacz wiÄcej na naszym panelu badawczym badanie-opinii.pl : Panel badawczy