2018-02-27
Ujmowanie rynku w procesach badawczych
Zapoznanie się z rykiem, na którym się działa umożliwia podejmowanie efektywnych działań, które będą nakierowane na osiąganie wyznaczonych celów rozwojowych. Ponadto...
2018-02-20
Badania naukowe w procesie wzrostu
Zwiększając świadomość na temat społeczeństwa, w którym się żyje możliwe staje się dobieranie właściwych metod dotarcia do obranych grup. Badania naukowe koncentrują się na właściwym...
2018-02-12
Satysfakcja jako miernik świadczonych usług
Pacjenta należy postrzegać przez pryzmat jego preferencji, jak i potrzeb. Jego satysfakcja stanowi miernik jakości usług medycznych. Natomiast jakość usług medycznych pojmowana jest...
2018-02-06
Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania
Koncentrując uwagę na dobór odpowiedniej grupy odbiorców swoich produktów bądź usług należy skupić się na jak najlepszy rozpoznaniu tychże grup konsumentów....
2018-01-30
Metody badania rynku
Biorąc pod uwagę specyfikę badań rynku należy podkreślić ich wpływ na osiągany sukces w zakresie konkretnego segmentu rynku. Wszystkie badania podejmowane w obrębie rynku skupiają...
2018-01-09
Badania marketingowe jako źródło wiedzy
Zwracając uwagę na wachlarz możliwości, które mogą dać badania marketingowe (marki, reklamy itp.) należy pamiętać, że służą one skontrolowaniu skuteczności działań reklamowych,...